قطعا همه کسانی که با برنامه فتوشاپ آشنا هستند برای ادیت و ویراش عکس های خود به دنبال برنامه فتوشاپ برای گوشی هستند. درواقع برنامه های زیادی برای ادیت تصاویر، متناسب با نسخته اندروید طراحی شده اند که ما در این مقاله به معرفی برخی از این ابزار ها می پردازیم.

معرفی برنامه فتوشاپ

فتوشاپ یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس است. با استفاده از فتوشاپ می‌توانید عکس‌های خود را با کیفیت بالا و در سطح حرفه‌ای ویرایش کنید. به کمک این نرم‌افزار می‌توانید به سادگی تغییر سایز، تغییر رنگ، اصلاح نوارهای رنگی، حذف شیءهای اضافی، افزودن تصاویر متن و بسیاری از ویژگی‌های دیگر را اعمال کنید.

فتوشاپ یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش تصاویر است که برای ویرایش، بازسازی و تجمیع تصاویر از آن استفاده می‌شود. این نرم افزار برای طراحان گرافیک، فتوگرافران، طراحان وب، ادیتور و گرافیست‌ها اساسی است. فتوشاپ قابلیت‌هایی مانند تغییر اندازه، کنترل رنگ، حذف فریم، اصلاح نورپردازی، تغییر سایه، افزودن متن، تبدیل لوگو به وکتور و… را داراست. همچنین فتوشاپ، بستری قدرتمند جهت بهینه‌سازی و ایجاد منحصر به فردی در عکس‌ها برای ایجاد تصاویری با کیفیت بیشتر محسوب می‌شود. با استفاده از فتوشاپ، تصاویر خود را به سطح بالاتری برسانید.

برنامه فتوشاپ برای گوشی موبایل
فتوشاپ برای گوشی

برنامه فتوشاپ برای گوشی موبایل

فتوشاپ اکسپرس Photoshop Express یکی از نرم‌افزارهای قدرتمندی است که برای ویرایش تصاویر کاربرد دارد. این نرم افزار در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز در دسترس بود اما به خاطر گسترش گوشی‌های اندروید، شرکت سازنده آن تصیم گرفت یک نسخه برای اندروید منتشر کند.

برنامه فتوشاپ برای گوشی یکی از بهترین برنامه های ادیت عکس است که تجربه ای متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد. فتوشاپ اکسپرس طیف وسیعی از ابزارها و جلوه‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما با استفاده از این ابزار ها می توانید استیکر های دلخواه به عکس اضافه کنید و با تغییر رزولیشن، عکس مطلوب خود را داشته باشید.

یکی از مهم ترین ویژگی های این برنامه امکان باز کردن فایل های طراحی شده در نسخه ویندوز است. به طوری که شما مستقیما می توانید داخل گوشی موبایل خود به ادیت فایل مورد نظر بپردازید. شما با استفاده از افکت ها متنوع می توانید تصاویر خود را ویرایش کنید.

 علاوه بر موارد بالا امکان برطرف کردن جوش‌ها، لکه‌ها و ایرادات مختلف عکس‌ نیز در فتوشاپ اکسپرس وجود دارد و اگر به دنبال برنامه جامعی برای ویرایش و ادیت تصاویر هستید، حتما این برنامه را دانلود و نصب کنید.

ویژگی‌ها و امکانات اپلیکیشن فتوشاپ اکسپرس اندروید:

با وجود گزینه‌های بسیار زیادی که از برنامه های ادیت عکس وجود دارد ، انتخاب دشوار است و نمی‌توان تک‌تک آن‌ها را امتحان کرد و بهترین گزینه را پیدا کرد. در ادامه با معرفی اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر (برنامه فتوشاپ برای گوشی) شما را برای انتخاب بهترین گزینه همراهی خواهیم کرد.

مطالعه بیشتر

عکاسی زیرشاخه کدام رشته است؟

ترکیب رنگ ها و اصول رنگ شناسی

نرم افزار ویرایش عکس Pixlr
ویرایش عکس Pixlr

نرم افزار ویرایش عکس Pixlr:

یکی از محصولات معروف کمپانی  Autodesk Inc نرم افزار ادیت عکس  Pixir است. با استفاده از این اپلیکیشن می توان عکس ها را به خوبی ویرایش کرد. با انتخاب فیلترها، افکت ها و قالب های موجود در این برنامه می توان عکس های متنوعی را طراحی کرد.

Pixir یکی از محبوب ترین ابزار های ادیت عکس و عکاسی در فروشگاه های اندرویدی نظیر گوگل پلی به حساب می آید که آمار دانلود قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. ابزار هایی که در این برنامه برای ویراش تصاویر وجود دارند به قدری گسترده و متنوع هستند که امکان استفاده و رفع نیاز هر کاربری را فراهم کرده است.

از سری ویژگی های برنامه Pixlrمیتوان به موارد زیر اشاره کرد:

نرم افزار ویرایش عکس PicsArt Photo Editor
PicsArt Photo Editor

نرم افزار ویرایش عکس PicsArt Photo Editor:

این نرم افزار یکی از محبوب ترین برنامه ها برای ویرایش عکس در سال 2021 شناخته شده است. از دلایل محبوبیت این نرم افزار داشتن قابلیت ها و امکانات زیاد آن است. ویژگی های زیادی برای شخصی سازی تصاویر، وجود یک دوربین درون برنامه ای و امکان اشتراک گذاری تصاویر در صفحات مجازی از قابلیت های کاربردی این برنامه می باشد.

از قابلیت‌های دیگر می‌توان به ساخت کلاژ (collage)، طراحی و رسم شکل (drawing)، قاب‌بندی‌ها (frame) و برچسب‌ها (sticker) اشاره کرد. این اپلیکیشن به صورت رایگان ارائه شده است، اما قابلیت های بیشتری هم دارد که می توان آن ها را خریداری کرد.

ویژگی‌های پیشرفته این برنامه:

نرم افزار ویرایش عکس PhotoDirector
PhotoDirector

نرم افزار ویرایش عکس PhotoDirector:

PhotoDirector به دلیل طراحی محیط کاربری شیکی که دارد بسیار مورد توجه واقع شده است. می‌توان به راحتی با ابزارهای ساده و در عین حال قدرتمندی که دارد، رنگ و تن تصاویر را به سرعت تنظیم کرد.

همچنین این اپلیکیشن دارای ابزارهای انیمیشن و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مانند Sky Replacement (جایگزینی آسمان) است. یک دوربین درون‌برنامه‌ای هم وجود دارد که با آن می‌توان زمان تصویربرداری از افکت‌های زنده و متنوع استفاده کرد. می‌توان تصاویر را ویرایش کرد و به سرعت در صفحات مجازی به اشتراک گذاشت.

این اپلیکیشن به صورت رایگان ارائه شده است، اما خریدهای درون‌برنامه‌ای و تبلیغات هم دارد.

ویژگی های قابل توجه برنامه:

نرم افزار ویرایش عکس Facetune
Facetune

نرم افزار ویرایش عکس Facetune:

برنامه ای مناسب برای روتوش و آرایش. این نرم افزار تقریبا بیشتر امکاناتی که در نرم افزار فوتوشاپ برای روتوش و کار بر روی چهره و تصاویر وجود داشت را به صورت کامل در خود جای داده است. شما به راحتی می توانید ویرایش هایی که تا به حال برای چهره انجام می دادید را توسط Facetune در گوشی اندرویدی خود دنبال کنید.

ویژگی های خاص نرم افزار Facetune:

نرم افزار ویرایش عکس Toolwiz Photos
Toolwiz Photos

نرم افزار ویرایش عکس Toolwiz Photos:

Toolwiz Photos یک ویرایشگر عکس حرفه ای است که بیش از 200 ابزار قدرت مند برای ویرایش هر نوع عکسی را در خود جای داده است. به طوری که می‌توان فیلترها را افزود، چهره‌ها را عوض کرد، میزان شدت رنگ را تنظیم نمود، و حتی کلاژهای مختلفی را ساخت.

این برنامه رایگان اندرویدی، به دلیل سهولت استفاده ای که دارد، تبدیل به یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس شده است.

ویژگی های خاص این برنامه:

برنامه ویرایش عکس Google photos
Google photos

برنامه ویرایش عکس Google photos:

Google photos آلبومی از مجموعه عکس‌ها و فیلم‌های شما است. به طوری که بهترین برنامه ادیت عکس و فیلم می‌تواند باشد. اگر تا به حال تجربه از دست دادن عکس‌ها و فیلم‌های زیادی را داشته اید، با نصب این برنامه خیال شما از بابت ذخیره عکس‌ها و فیلم‌ها راحت خواهد بود.

اگر شما حساب کاربری گوگل داشته باشید، گوگل 15 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت‌های این برنامه شامل ویرایش عکس و ویدیو و داشتن آلبوم مشترک است. همچنین این اختیار را دارید که نسخه پشتیبانی از عکس و فیلم‌ها داشته باشید و کیفیت آن را انتخاب کنید.

ویژگی های برنامه:

جمع بندی

در این مقاله به معرفی انواع برنامه فتوشاپ برای گوشی، مناسب برای ویرایش تصاویر با گوشی موبایل پرداختیم. هر یک از برنامه های معرفی شده دارای امکانات خاصی برای ادیت تصاویر مورد نظر شما هستند، تا بتوانید تصاویر ویرایش شده را به راحتی در صفحات مجازی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *